KAWAN-KAWAN

Thursday, March 24, 2011

kembali..

hye guys.. setelah sekian lama menyepikan diri.. (lama ke?) akhirnya saya telah kembali ke blog yg terchenta ini.. korang mesti da dpt agak kn.. saya mesti dtg nk membebel kt sini.. heee.. ok, entry kali nie saya nk cerita time kteorg kuar sama2 ari 2.. before datang perak.. kteorg berempat which are nik, ain, erra n of course la saya aka ainna! lau xde saya, xcukup la empat kn.. kteorg cm biasa, kuar berfoya2 sblm masing2 kembali ke pangkal jalan.. eh salah2.. sblm kembali belajar.. diulangi BELAJAR! hee.. xde motif pn gne capital letter.. saja je pn! ok2.. xnk cter pnjg, jom kita layan gambar2.. (semua gmbr adalah asli + tulen disebabkan kemalasan diri ini utk mengedit gmbr2 tersebut)

  • lokasi : area pelangi mall.. 
  • motif : saja lepak2 menghabiskan masa together2 :D














pesanan penaja :  syg korang ketat2 la girls!

THANK sudi baca entry nie ^^,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
AINNA SHAFINA PUNYA!