KAWAN-KAWAN

Wednesday, April 20, 2011

kisah kehidupan..

hye assalamualaikum readers.. apa khabar u ollz? hope cehat2 la ye.. lama da x mengupdate blog.. bz sgt2.. nie pn curi2 masa.. sat ag nk merehatkan diri.. penat kot.. @_@ sblm terlupa, first of all thnx kpd semua yg wish birthday kt saya isnin lps.. thnx a lot :) n to housemates, thnx for da present..~hug and kisses~ i really like it! ha! saya pn dapat hadiah dr lect tau.. baek punya hadiah! korang nk tau ke? mesti korang jeles kan lau tahu saya dpt hadiah pe.. hadiah yg mmg xpenah saya dpt sehingga la birthday ari 2.. the present is ASSIGNMENT! diulangi ngn kuat2.. A.S.S.I.N.G.M.E.N.T! tp saya pasti + yakin, korang mesti xnk kan hadiah cam saya.. heee ;P


~xtau nk tulis cmner nk menggambarkan perasaan saya saat nie.. huh! tersangat2 penat.. mental + fizikal.. bila la nk abes sume2 nie.. ~sighh~ pape pn, rasa lega jap sbb da antar assgns.. even ada lg 1 yg kena antar.. yg saya tau skrg nie, nk tdo je.. (tutup mulut menguap) k r ye.. tc guys.. bye2 :D


kpd my beloved friends yg akan exam or da exam, gud luck guys.. wish u all the best! :) 
THANK sudi baca entry nie ^^,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
AINNA SHAFINA PUNYA!