KAWAN-KAWAN

Monday, February 14, 2011

trip ke Gua Tempurung

assalamualikum readers. skrg kita da msk bln 2 da pn. mmg skjp je masa berlalu. pejam celik pejam celik da abes 1 year. abes 1 year? msdnye nnt da abes belajar! yes2!! xsbr sgt dh oiii. asernye da berkali2 mention da. haha.. ok2. asal lak melalut cter sal laen nih.. haishhh! actually last saturday kteorg p gua tempurung.. diulangi GUA TEMPURUNG.. together2 with risya. menjalankan misi utk insan yg bertuah iaitu ct. haha.. menyambut besday kt luar. so, tiap2 bln mesti ada insan yg bertuah! :) ok2.. cter sal gua tempurung, mmg tersangat2 la best sbnrny. tp sangat2 la PENAT. smpai hari nie pn badan still sakit2 lagi. kteorg amek pakej yg RM11. jalan, then sliding. part jalan 2 ok lg.even da agak2 semput. haha. maklumla tangga byk gler wa ckp lu! hee. aduyaii.. part yg kne sliding 2. menakutkan + menervouskan diri je. tp bila da selamat smpai kt bawah, ok lak aser. kaki xyah ckp la. menggeletar habis. hehe. lps sliding 2, time merangkak kt dalam gua yg gelap gelita 2. ngn ada air lg. pengalaman yg sangat menarik. lg menarik bila kepala terhantuk time merangkak 2. smapi skrg aser sakit. ketinggian gua yg xsama, 2 sbb kdg2 cm owg berenang pn ada.. haha. lawak giler aser time 2. part yg plg xleh lupa bila risya ckp "SAPA PNYE IDEA NK DTG CNIE" hahaha. time 2 kteorg stop jap sbb pkck 2 nk ckp sal lukisan kt gua. ok! fullstop sal gua tempurung. eh japp2! nk rekomenkan sper2 kt korang. p la kt sana. korg xkn menyesal nye. :D sambung2. cter sal after blk dr gua tempurung. kteorg meneruskan perjalanan ke jj. mkn kt sana, sambut besday ct skali. then slps beberapa jam kt dlm jj, kteorg blah. tp bkn sampai c2 je. selepas memikirkan cdgn2, kteorg pn meneruskan perjalanan ke lumut. lepak2 jap. then gerak blk. cari kdai makan. kol 1 lbh kteorg mkn. masing2 cam da wape ok. maklumla da tgh2 mlm. hee. selepas mengenyangkan diri, kteorg blk. bantal da memanggil2. uihh! mmg penat. tp berbaloi. :)




p/s: gambar xde tau

THANK sudi baca entry nie ^^,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
AINNA SHAFINA PUNYA!