KAWAN-KAWAN

Friday, December 10, 2010

been tagged :) first time! (",)

hyep readers.. i've been tagged! laina comey la yg bertanggunggjawab mengetag saya! (*ada ke MENGETAG?) hahahhaa.. tibai je la.. heee..

"once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. at the end, chose 25 people to be tagged. you have to tagged the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you. "
let's start! :) 
1. Nama yg ayah ngn mak kasi is NURUL AINNA SHAFINA BT MOHAMED NAZIR.. bangga ngn nama nie :) *ingt lagi.. dulu ada sorg ckgu panggil nurul! erkkk.. cam xsesuai je.. heeee :) 

2. Asal dr Kelantan and i'm pure Kelantanese.. tp.. ramai yg ckp xmcm org Kelantan.. heee
    
3. Dilahirkan pd 18 April 1990 bersamaan  22 Ramadhan :) n ada kembar! erkk.. jgn t'kjt k readers.. kembar saya adalah kawan saya! 1 class ngn dia time form 4.. t'kjt tgk ic dia.. xsangka no yg last je laen.. dr c2 baru tau kteorg share trkh lahir :) 

4. T'sangat2 la suka kaler biru.. time skola dulu, lau beli barang, sume nk kaler biru.. botol air pn kaler biru gak! :) 

5. Sgt xsuka lau kne maen sukan.. i mean lau kena wakil umh sukan ke.. uhhh! mmg slalu lari lau ckgu wat pemilihan time sukan skola (kantoi di citu! )

6. Sgt suka berkawan.. n suka senyum :) pasan jap! smpai ada kwan tegur, dia ckp saya slalu senyum.. hehehe.. saya sayang kwn saya!
 
7. Seorang yg sgt suka bergambar! lau p mne2 mesti nk b'gmbr.. n saya dikelilingi org yg suka bergambar gak.. hahaha.. senang nk wat pakatan ;)

 8. Dulu saya suka gler kereta kembara.. tp lau tnye sebab, mesti xtau nper.. skrg nie, da berpaling tadah.. suka myvi lak.. ~wink2
 
9. Aha! dulu sgt2 xnk masuk asrama.. bila tau dpt tawaran masuk mrsm, nangis 1 hari suntuk.. hahaha (xmalu! )
 
10. Time skola pnh bercita2 nk jd ckgu or doc.. (biasa la cita2 dak skola) tp.. bila da bsr, xtau nk jd pe! erkk.. jd suri rumah sepenuh masa blh? ~kedip2 mata~ :) 

11. Xtahan sejuk! lau msk bilik or tenpat aircond, skjp je da sejuk.. kadang2 smpai biru kuku :(

12. One more, sgt cpt nervous! lau nervous, suara leh menggigil n leh sejuk 1 badan! antara kawan2 saya mesti da pnh dgr kn suara saya time nervous.. (malu #_#) tengah berusaha utk control jgn bg nmpk sgt lau nervous.. heee

13. Saya seorg yg suka berjalan2.. xkesah la nk p mne2 pn.. asal dpt jalan2.. nnt lau sper nk p jalan2, jgn lupa ajk tau.. :)

14. Time rajin + bosan, suka edit gambar.. tp lau xde mood, jgn harap la nk edit gmbr.. kdg2 2,edit je.. tp xsave pn..

15. Hantu coklat n novel! suke gler baca noverl.. nie pn aser nk beli novel bawu.. heee :)

16. Time skola, sgt suka simpan gambar arwah achik spin ngn nana.. saya minat dorg sbb lagu dorg sume best.. n sbb tgk cter DEMI yg arwah berlakon.. hensem.. 2 yg minat. hahaha.. n suka simpan gmbr rosalinda.. ada beberapa file gamabr mereka2.. tp skrg sume 2 da xde.. :(

17. Time skola dulu blaja science, tp bila da msuk klj, amek business.. sgt menyimpang dr apa yg blaja dulu.. :) btw, xsuka science subjects!

18. Suka nset Sony.. kdg2 2, slalu terfikir nk tukar henset baru.. tp.. duet xcukup.. :(skrg nie, sgt minat ngn AINO :)

19. Obses ngn baju n kasut.. asal p jalan2, lau nmpk kasut or baju yg cantik, mesti nk beli.. heeee

20. Suka accessories.. sume pkai kecuali gelang kaki.. tp bkn pkai yg emas k! ~heee~

21. Seorg yg friendly n suka dgr masalah kwn2.. n lebih prefer share masalah ngn kawan2.. :)

22. X pandai marah org.. lau aser nk marah pn, snyp je.. baek berdiam diri.. sbb lau nk sembur dpn2 org 2, mesti jd sebak.. then nangis.. da ada pengalaman.. dulu nk mrh kwn, tp xleh sbb saya menangis.. dia lak yg gelabah.. hahaha..

23. Slalu angan2 nk p mkn angin ngn kwn2.. xpe2.. tunggu kita besar, kita p mkn angin jauh2 ye kawan2.. :)


24. Xsuka wat kptsn! *sigh~ sgt ssh bila kne wat kptsn.. risaau tkt kptsn yg kita wat 2 xbtl.. :(

25. Last but not least.. sgt suka ngn group TVXQ/JYJ.. sbb dorg la saya minat k-pop.. heee.. jpn minat gak.. tp kureng cket.. tp lau drama2 or movie, saya lg prefer yg jepun :)



hehehe.. tagging time! bersedia la sper2 yg kena :)
 
ridha
faza
ain
erra
kucai
mas
kak sha
aifa
afifah ramli
wafaa zainal abidin
naqib
afifie chan
nur ilham hamzah aka kak nur
fifie (housemate)
anis nabilah
syamim
fattie
adah
fazleen
kak anna fauzi
kak miera
lisa farhana
norzillawatie
mardy
afifi mansor




 
THANK sudi baca entry nie ^^,

2 comments:

erra said...

na tag era ke?
xkn?
confius..hehe

ainna said...

aha! na tag u la dear.. hehehee ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
AINNA SHAFINA PUNYA!